Naar huis - Reisverslag uit Vorden, Nederland van André Teerink - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Vorden, Nederland van André Teerink - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: André en Silvia

Blijf op de hoogte en volg André

13 April 2012 | Nederland, Vorden

11-4-2012 Kathmandu Delhi
Vandaag is de laatste kans om de Mount Everest te zien. Het ging weer op dezelfde manier als gisteren. Ook weer op het vliegveld gewacht op de resultaten van de testvlucht ’s morgens vroeg. En weer werden de vluchten gecanceld. Helaas hadden we geen kans meer om de Mount Everest te zien.

Voor de rest van de morgen zijn we even Kathmandu ingewandeld om enkele souvenirtjes te kopen.

Om 12.00 uur werden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan voor een vlucht van Kathmandu naar Delhi. Om 18.00 landen we in Delhi. We werden voor een korte nacht naar een hotel gebracht. Hier gingen we na het eten meteen naar bed, omdat we de volgende dag om 06.00 naar huis gingen.

12-4-2012 Delhi Vorden

Om 02.00 uur werden we gewekt en naar het vliegveld gebracht. We vertrokken om 06.30 uur met een tussenstop in Amman, om vervolgens om15.45 uur op Schiphol te landen.

Na afscheid genomen te hebben van de reisgroep, zijn we op te trein gestapt.
Om 18.30 waren we eindelijk na een lange reis thuis.

De vakantie zit erop. We hebben ontzettend veel gezien, een schat aan levenservaringen rijker. We zijn behoorlijk moe en hebben het weekend om een beetje bij te komen van een geweldige reis.

Dit is het laatste verslag van een enerverende reis.

En we bedanken iedereen voor de belangstelling en reacties

• 13 April 2012 - 20:16

Willy Van Der Ploeg:

Welkom thuis....het was leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Groetjes en lekker uitrusten maar...Silvia, ik stuur je even een privé mailtje....Fijn weekend en sterkte met de was...hihi

• 14 April 2012 - 08:22

Adri:

he welkom thuis en bedankt voor het mooie reisverslag was erg indrukwekkend prima gedaan gr adri

• 14 April 2012 - 08:45

Henk Jellema:

Welkom terug. Ik heb genoten van jullie reisverslag en het was geweldig om op deze manier een klein beetje mee te krijgen van de indrukken, die jullie tijdens de vakantie hebben opgedaan.
    Rust het weekend maar lekker uit en volgende week weer "lekker" aan het werk.

• 18 April 2012 - 18:49

Everdien:

Wat een geweldige reis en ervaring zeg. En prachtige foto's. Wat leuk dat je dat op deze manier met anderen kunt delen.