12-5-2014 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Caverns, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 12-5-2014 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Caverns, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

12-5-2014 Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg André

14 Mei 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon Caverns

Vanmorgen hebben we eerst een kleine 100 kilometer van de route 66 gereden. Een van de weinige stukjes van de weg die er nog in originele staat liggen, met leuke plaatsjes als Hackberry en Williams. Daarna kwamen we om 12 uur aan bij de Grand Canyon. Het is eigenlijk niet te beschrijven, hoe mooi en grootst dit is. Je wordt er stil van. Het ene uitzicht is nog mooier dan het andere. We hebben totaal een een kleine 8 km gewandeld en er reed een bus tussen de verschillende uitzicht punten, zodat je het hele park goed kon bereiken. Omdat er weing hotels zijn bij de Grand Canyon moesten we 's avonds nog 100 kilometer terug rijden naar Williams voor de overnachting. We kwamen pas tegen 22.00 aan in het hotel. Dit was wel één van de top dagen tot nu toe.

• 14 Mei 2014 - 17:25

Zus Petra:

Die hoed staat je goed André! Heb je vast gekocht!
    Wat is het daar mooi en hoe nietig je voelt als je daar staat, hé?
    Gelukkig hebben jullie mooi weer zo te zien en kun je ver de afgronden enz. inkijken.. lijkt me ook helemaal geweldig!!! Als jullie weer thuis zijn dan wil ik graag de foto's allemaal bekijken!!

Veel plezier en vermaak je daar!

Groetjes en liefs, Petra

• 15 Mei 2014 - 15:15

Adri Kroesen:

he andre en silvia mooie plaatjes ik zie dat julllie je wel vermaken lijkt mij ook fantasties maar dat zal er bij ons wel nooit van komen maar via jullie kan ik er ook mooi wat van zien he gweldig geniet er nog van gr adri

• 15 Mei 2014 - 19:22

Everdien:

Wat een prachtige foto's en geweldig mooie reis is dit. Volgens mij komen jullie ogen te kort. Geniet ermaar van en straks horen we de verhalen wel. Groetjes van mij