23-5-2014 Yosimite Park Mariposa - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 23-5-2014 Yosimite Park Mariposa - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

23-5-2014 Yosimite Park Mariposa

Blijf op de hoogte en volg André

24 Mei 2014 | Verenigde Staten, Mariposa

Vandaag hebben we gelukkig niet z'n lange rit, maat 250 kilometer. We gaan naar het Yosimite Park. Eerst zijn we naar het Mariposa Grove Woud geweest. Hier staan hele grote Sequoia bomen. Sommigen bomen zijn wel 80 meter hoog en meer dan duizend jaren oud. ze overleven zelfs bosbranden. We hebben een busje genomen naar boven en zijn lopende teruggegaan. Daarna zijn we naar Glacier Point geweest met een prachtig uitzicht over de bergen. En als laatste naar Yosimite Village om de watervallen te bekijken. We hebben vanavond iets minder gegeten een steak en dit was eigenlijk veel lekkerder.

Morgen gaan we naar San Francisco, de laatste etappe. Ook moeten we afscheid nemen van onze fijne Dodge. Ik wil hen wel meenemen, maar dan kan helaas niet. En een vervelende bijkomstigheid, hij zuipt een beetje veel.

• 24 Mei 2014 - 10:10

Dimitri:

Geen nieuwe auto dus? Haha, leuk om te lezen!