11-5-2014 Kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 11-5-2014 Kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

11-5-2014 Kingman

Blijf op de hoogte en volg André

12 Mei 2014 | Verenigde Staten, Kingman

Vandaag hebben we 500 km moeten rijden naar Kingman Arizona. Onderweg hebben we het eerste Nationale park aangedaan; Joshua Threes. Een prachtig woestijnlandschap met vreemde rotsen en mooie bomen (Joshua Tree). We hebben hier gepicknickt. Daarna zijn we verdere gereden door een landschap met kilometers lange rechte wegen, waar je soms een auto in tegen komt. Je moet zorgen dat je voldoende benzine in de tank heb zitten, want op de 150 kilometer kom je geen pomp in tegen. 's Avonds zij we uit eten gegaan in een echt jaren 60 restaurant. Ik heb hier de eerste 2 gebruikte kentekenplaten kunnen scoren van Califonië en Arizona.

Aan ieder die dit volgt. We vermaken ons best en genieten van alles wat we meemaken. Het is een geweldige vakantie tot nu toe. Iedereen de groetjes.

Silvia en André.

• 12 Mei 2014 - 12:48

Ans:

Hoi Andre en Silvia,
    Jullie zien heel wat van Amerika, wat een prachtige foto's!
    Veel plezier nog!
    Groeten, Wim en Ans

• 12 Mei 2014 - 16:37

Antoon En KLazien:

Hallo Andre en Silvia,
    Wat een belevenis in Amerika hebben jullie !! zorg dat je niet in slaap valt op die lange rechte wegen en geniet er maar van. Hele mooie fotos.
    Groetjes,
    Antoon en Klazien

• 12 Mei 2014 - 19:13

Dimitri:

Heel leuk om te lezen dat jullie je vermaken daar! Met ons is alles ook goed en boefje komt ook niks te kort. :) heel veel plezier nog.

Groetjes,

Dimitri, Joyce en Valentijn

• 13 Mei 2014 - 08:47

Ina:

He Silvia en Andre,
    Wat super gaaf om te lezen wat jullie allemaal doen, en ook prachtige foto's.
    Geniet ervan. We volgen jullie.
    Groetjes de Scheffertjes

• 14 Mei 2014 - 17:20

Zus Petra:

jullie zullen het nog gaan missen!!!!

Geweldig om te zien waar jullie allemaal zijn geweest, heb mama verteld dat het jullie goed gaat en dat jullie veel genieten daar.
    Dat vond ze fijn om te horen...

Mooie foto's! Veel plezier!

Lieve groeten, Petra