20-5-2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 20-5-2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

20-5-2014 Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg André

22 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

's Morgens hebben we eerst lekker uitgeslapen. Daarna hebben we ontbeten in het MGM hotel. Het restaurant was zeer mooi als een oerwoud ingericht.
Daarna zijn we met de bus naar het Stratosfere Hotel gegaan. Dit hotel heeft een 300 meter hoge uitkijktoren met een paar hele enge attracties, zoals abseilen ect. Dit was ons te eng af. 's Middags hebben we op het terras gezeten bij Hotel de Venetian. Een chique hotel met een nagemaakte Rialtobrug, Dogen Paleis en gondels. In een van de winkels heeft Silvia een prachtige marmeren aardbol gekocht. 's Avonds zijn we eerst naar hotel Paris gegaan om de nagemaakte Eiffeltoren 130 meter hoog te beklimmen. Het uitzicht op Las Vegas bij nacht is schitterend. Als afsluiting hebben we gegeten bij Gorden Ramsey in het Planet Hollywood hotel.