18-5-2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 18-5-2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

18-5-2014 Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg André

22 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag is het 300 km rijden naar Las Vegas. We zijn laat opgestaan, omdat we om 15.00 uur in Las Vegas kunnen inchecken. Onderweg ben ik nog door de sheriff aangehouden omdat ik 89 mile reed ipv 55. Ik kwam er gelukkig met een waarschuwing vanaf. En dan doemt daar ineens Las Vegas op, midden in het niemandsland. De Highway af en de Strip op. Je kijkt werkelijk je ogen uit, wat een grote hotels en wat een luxe. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Bij het hotel aangekomen (New York New York)werd netjes de auto voor mij in de parkeergarage gezet. De hotelkamer lijkt wel een balzaal, zo groot.Het hotel is gigantisch groot met zo'n 3000 kamers en zeer luxe. En dit is niet het enige hotel er zijn er tientallen van. We kijken op een achtbaan, die over het dak gaat. 's Avonds zijn we met de bus eerst naar het oude Las Vegas geweest. Hier waren live optredens buiten met een geweldige lichtshows. We hebben lekker gegeten en waren pas om 02.00 terug in het hotel. Het was nog zeer druk overal, want het leven gaat hier 24 uur per dag door.

• 23 Mei 2014 - 23:12

Everdien:

Wat een prachtig avontuur en geweldige foto's. Hoe moet dat nou als jullie straks terug zijn in Vorden ;-)