09-5-2014 San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 09-5-2014 San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

09-5-2014 San Diego

Blijf op de hoogte en volg André

10 Mei 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen hebben we eerst een kleine 250 km gereden naar San Diego. Je kunt merken dat je steeds zuidelijker komt. Het weer wordt steeds warmer. Volgens mij is het een graad of 30. We zijn direct naar Seaworld gegaan. Een prachtig park met als hoogte punt de orka-show.
Daarna zijn we ons hotel gaan opzoeken. Wat een gigantische drukte op de wegen. Een mooi hotel, het beste wat we tot nu toe hebben meegemaakt. 's Avonds hebben we in het restaurant lekker mexicaans gegeten.

• 10 Mei 2014 - 14:59

Zus Petra:

Hallo, vakantiegenieters!

Mooie verhalen en mooie foto's! Ik hoop dat Silvia na die mummies nog wel goed slaapt s 'nachts, hahaha... is ook niets voor mij hoor...Verder wens ik jullie weer mooie momenten en een goede reis naar het volgende! En wat het weer betreft, geniet er van, want het weer is hier een stuk minder....12*c
    Op naar het volgende verslag!!

Lieve groeten van jullie (schoon) zus Petra

• 10 Mei 2014 - 15:03

Zus Petra:

Silvia, je staat er weer mooi op! Ik hoop dat het je gesmaakt heeft! Lieve groeten van je zus!

groetjes ook aan André!

Petra

• 11 Mei 2014 - 12:37

Henk:

Ziet er gaaf uit en ik wacht op de foto met de grote hamburger Andre ha,ha,ha!!! Veel plezier en geniet van het mooie weer en al het moois.

groeten uut een regenachtig Vorden,

Henk, Carla en damon

• 11 Mei 2014 - 20:25

Jan En Annie:

geniet maar van alles En vooral het mooie weer De ijsheiligen zijn hier koud en nat begonnen.10gr op zondag
    Misschien een goede Moederdag gehad? Het ziet er allemaal gezellig en goed uit .
    Groet van jan en annie