26-5-2014 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 26-5-2014 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

26-5-2014 San Francisco

Blijf op de hoogte en volg André

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag is de laatste dag in San Francisco. Na een ontbijt zijn we weer met de bus rond gaan rijden. We stopten op Pier 39 en zijn naar Fisherman's Wharf gelopen. Het was er zeer druk en gezellig, omdat het een feestdag was voor de Amerikanen. We hebben er een schilderij van een spuitbus-kunstenaar gekocht en hebben er Fish and Chips gegeten. Om drie uur hebben we rondreis verder vervolgd. Tegen een uur of zes waren we weer terug in het hotel. 's Avonds zijn we uit eten geweest en hebben een borrel gedronken op een geslaagde vakantie. We hebben gedaan wat we wilde doen. Er is eigenlijk niets fout gegaan, of het moet zijn dat de mobiel het begeven heeft en totaal niets meer doet. En het fototoestel beschadigd is, maar deze doet het nog. Na het vlug in elkaar flantsen van dit verslag gaan we slapen.

Morgen kunnen we nog lekker in de stad ontbijten en daarna om 10 uur naar het vliegveld te gaan voor de terugvlucht van zo'n 11 uur.

Dit is het laatste verslag over een geslaagde vakantie

• 29 Mei 2014 - 13:45

Everdien:

Jullie hebben echt een fantastische vakantie gehad en veel mooie dingen gezien. Ik heb vanuit Warnsveld achter de laptop met jullie mee genoten dankzij de foto's. Daar zaten erg indrukwekkende plaatjes bij. Voorlopig hebben we weer wat te kletsen onder de koffie. Tot ziens bij IndoorSport Vorden