22-5-2014 Death Valley Fresno - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 22-5-2014 Death Valley Fresno - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

22-5-2014 Death Valley Fresno

Blijf op de hoogte en volg André

24 Mei 2014 | Verenigde Staten, Fresno

Vandaag wordt een lange dag. We moeten 700 kilometer rijden. Omdat er een pas in het Yosimite Park dicht is, vanwege het vele sneeuw dat er is gevallen, moeten we vandaag al omrijden om morgen het park te kunnen bezoeken. We overnachten in Fresno. We wilden in ieder geval via Death Valley rijden. Normaal is het er bloedheet, wel z'n 50 graden. Nu was het zelfs bewolkt, wat hele mooie foto's opleverden. We hebben zelfs een paar druppels regen gehad. Dat komt bijna nooit voor in een woestijn. Je rijdt er tientalen kilometers zonder een auto in tegen te komen. 's Avonds hebben we gegeten de beste eettent van Fresno, volgens Tripadvisor. Je moest eerst bestellen en betalen. We hadden besteld voor 35 dollar. Toen ons nummer afgeroepen werd en ik het eten ophaalde, kreeg ik eten mee voor een heel weeshuis. We hebben meer dan de helft moeten laten staan.

Tags: hoe