19-5-2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 19-5-2014 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

19-5-2014 Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg André

22 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het was de bedoeling om onze 25 jarige trouwdag te vieren in Las Vegas. Dat is ons gelukt want, we zijn er. 's Morgens zijn we eerst begonnen met zeer luxe champagne ontbijtbuffet in Hotel Monte Carlo. 's middags hebben we diverse hotels bekeken zoals Bellagio, Paris en Planet Hollywood. Bij alle hotels kom je meteen de gigantische grote hallen van het casino binnen, waar je iedereen ziet gokken. Het gaat er dag en nacht door. 's Avonds zijn we naar hotel Mirage gegaan voor de dinerbuffet en daarna zijn we naar een show van Cirque du Soleil geweest. LOVE. Een show gebaseert op muziek van de Beatles. Een prachtige show vol met acrobatiek, kunst en muziek. Het was prachtig om mee te maken. Na afloop waren we nog net op tijd om de fonteinen van het Bellagio te zien. Het werd weer laat deze avond met de nodige borrels en cocktails. Het was een geweldige dag.