17-5 st George - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 17-5 st George - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

17-5 st George

Blijf op de hoogte en volg André

18 Mei 2014 | Verenigde Staten, Virgin

's Morgens vroeg ben ik om 6 uur opgestaan om de zonsopgang bij Brycepoint te fotograferen. Het was prachtig maar koud en winderig. Silvia is trouwens blijven liggen. Om 9 uur zijn we het park in gereden om foto's te maken bij verschillende uitzichtpunten. Om twaalf uur zijn we naar het volgende Park gereden, Het Zion Park. Het park doorrijden was prachtig,over een pas, door een tunnel met schitterende uit kijkjes. Ik heb van de hele rit een video van 30 minuten gemaakt. Daarna zijn we met een bus een ander dal in gegaan. Dit viel ons tegen, maar we hebben nu ook wel een beetje genoeg van de parken. We zijn toe aan ander vertier en morgen staat voor 4 dagen Las Vegas op het programma.