06-5-2014 Los Angeles - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 06-5-2014 Los Angeles - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

06-5-2014 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg André

07 Mei 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Vanmorgen vroeg op, om een kleine 600 km naar Los Angeles te rijden.In het begin zijn we onderweg vaak gestopt, om foto's te maken, want de uitzichten waren prachtig. We hebben ook nog een bezoek gebracht aan Hearts Castle. Een kasteel gebouwd door Wililam Heart, de grote krantenmagnaat. In de jaren 50 ;e;en van de rijksten ter wereld. Door deze ongeplande uitstapjes duurde de reis langer dan verwacht, zodat we midden in de spits in Los Angeles aankwamen. Zes tot negen rijbanen de stad in en zeer druk. Maar met de Tom-tom lukt het toch het hotel in Hollywood te bereiken. Bij aankomst kregen we bericht dat een goede kennis van ons plotseling was overleden. Dit druk natuurlijk wel de te stemming. Dus dit houdt ons nu even bezig

• 07 Mei 2014 - 11:03

Zus Petra:

Beste Silvia en André.

Ik wens jullie veel sterkte toe om het te verwerken van het bericht dat jullie mochten ontvangen van het overlijden van een goede kennis van jullie. Dit is nooit leuk nieuws, waar je ook bent.
    Ik hoop dat jullie ondanks dit trage nieuws, toch kunnen blijven genieten van alle indrukken en het moois wat Amerika jullie te bieden heeft. Maak er wat moois van met elkaar en we zullen jullie foto's met veel plezier tegemoet zien! Lieve groeten, Petra

• 07 Mei 2014 - 19:15

Jan En Ans Gotink:

Hallo werledreizigers,
    hoop dat jullie ondanks het onwerkelijke bericht toch kunnen genieten van deze fantastische reis.
    Wij hebben mede namens jullie een plant gekocht, M een aai over zijn bol gegeven en G een hele dikke knuffel.
    Pas goed op jullie zelf met die 7 baans wegen, niet echt Vorden city

• 08 Mei 2014 - 12:40

Adri Kroesen:

ha reizigers mooie verhalen weer daar hou ik van ik blijf jullie volgen en ja ook wij hoorden van die kennis van jullie heeft bij jose in de klas gezeten dus die was daar ook erg van geschrokken maar ondanks zulke berichten (nooit leuk natuurlijk) wens ik jullie nog mooie weken toe en laat die reisverhalen maar komen wij lezen ze wel erg leuk!!!!gr adri