04-5-2014 Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu 04-5-2014 Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van André Teerink - WaarBenJij.nu

04-5-2014 Monterey

Door: Sivia

Blijf op de hoogte en volg André

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Monterey

De avond voor vertrek hebben met de Dimitri, Valentijn en Joyce pannenkoeken gegeten bij de Vordense Pan. Ze hebben ons met zijn alleen 's morgens vroeg naar Schiphol gebracht en uitgezwaaid. We vertrokken om 10.00 uur en kwamen na een voorspoedige vlucht van 11 uur om 12.00 uur 's morgens aan.

Toen naar Alamo, het autoverhuur bedrijf. Ik had een kleine SUV geboekt, maar kreeg een aanbieding om een splinternieuwe Dodge Journey, 6 cylinder te huren. een fantastische auto met alle toeters en bellen.

Hierna moesten we nog 200 km rijden naar Monterey. Nog even boodschappen gedaan en daaran naar het hotel om te slapen. Morgen Walvissen kijken met een boot de zee op.

• 05 Mei 2014 - 10:37

Adri Kroesen:

doe het rustig aan daar aan de andere kant van de aardkloot en veel plezier met z,n tweeen en we volgen jullie op de voet als het mogelijk is gr adri

• 05 Mei 2014 - 20:28

Bert Vrieler:

Veel plezier in die grote Amerikaanse bak!

• 05 Mei 2014 - 21:19

Zus Petra:

Hoi, Silvia en André!
    Fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Nu kan het genieten gaan beginnen in het grote Amerika en zeker met die mooi bak van een auto die jullie overal naar toe zal brengen...
    We houden het in de gaten wat jullie route is en al het moois wat jullie onderweg tegenkomen...
    Laat ons verrassen, net als jullie, hoe mooi Amerika wel kan zijn...
    Dikke kus van je zus....
    en de groeten ook van Beene en Milou!
    Tot de volgende keer!
    Liefs, Petra ;-)

• 06 Mei 2014 - 11:45

Buren Antoon En Klazien:

Dat lijkt wel wat met een dergelijke auto. mooi dat alles naar wens is verlopen. maak er een fijne vakantie van!!!!

Groetjes Antoon en Klazien

• 06 Mei 2014 - 20:08

Jana:

Net jouw 1e verslag gelezen. Leuk dat we je zo kunnen volgen. Ik wens jullie een hele fijne vakantie! gr Jana

• 06 Mei 2014 - 20:31

Jan En Annie:

Andre en Silvia,
    wij proberen je te volgen als je niet te hard rijd met die mooie s.u.v.
    geniet ervan